top of page
Memories by Cyntina - DM training159.jpg

Votre question. Notre réponse. (Q&A)

Bienvenue dans cette Q&R.
Vous trouverez ici toutes les questions auxquelles nous avons répondu dans notre rubrique du dimanche.


Peut-être que vous vous reconnaîtrez dans l’une d’elles.
Ou qu’une réponse vous apportera exactement la paix qu’il vous fallait.


N’hésitez pas à poser votre propre question aussi.
C’est possible à tout moment — via le bouton ci-dessous.
Parce que ce qui vous habite, compte.

Découvrez ce que d’autres se demandent aussi

  • Krijg ik na mijn bestelling een bevestigingsmail?
    Ja, altijd. Heb je niets ontvangen? Laat het ons dan gerust weten. Soms gaat er iets mis, en dan kijken we meteen met je mee. Geen stress — we zorgen dat alles goed komt.
  • Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
    Zodra jouw bestelling binnenkomt, gaan we voor je aan de slag. Binnen 48 uur (op weekdagen) wordt je pakketje verzonden. Daarna komt het meestal binnen 3 tot 5 werkdagen jouw kant op. Rustig afwachten, het is onderweg.
  • Zijn er verzendkosten?
    We houden het graag simpel én betaalbaar. Bij bestellingen vanaf €75 is de verzending gratis, in België én Nederland. Daaronder betaal je enkel het laagste tarief dat we kunnen aanbieden.
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
    Zeker weten. Zodra je bestelling is verzonden, krijg je van ons een track & trace-link via mail. Zo kan je precies zien wanneer je pakketje aankomt. Geen code ontvangen binnen 24 uur? Laat het ons weten, we kijken het graag voor je na.
  • Kan ik een artikel voor een andere maat ruilen?
    Natuurlijk. Voelt de maat toch niet helemaal goed? Laat het ons binnen 14 dagen na ontvangst weten. We helpen je graag om de juiste maat te vinden en regelen alles voor de omruiling. Zonder gedoe, daar mag je op rekenen.
  • Hoe zit het met retourneren?
    Is iets toch niet wat je in gedachten had? Geen probleem. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen te herroepen, zonder dat je een reden hoeft te geven. Die termijn gaat in vanaf de dag dat jij (of iemand namens jou) het pakketje fysiek ontvangen heeft. Stuur ons binnen die periode even een berichtje met je naam, ordernummer en welke artikelen je wil terugsturen of ruilen. We bezorgen je dan duidelijke retourinstructies. Let op: retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • Wanneer worden items terug aangevuld?
    We doen ons best om de voorraad regelmatig aan te vullen. Extra updates delen we via onze socials. Is jouw maat even uitverkocht en wil je graag weten wanneer ze terug beschikbaar is? Laat het ons weten, we kijken het graag voor je na. Een artikel reserveren kan in sommige gevallen ook. Let op: outletartikelen worden niet opnieuw aangevuld. Op = op.
  • Hoe zit het met artikelen die uit collectie gaan?
    Artikelen die uit collectie gaan, vind je terug onder ‘Outlet’ op onze webshop — aan sterk verminderde prijzen. Op = op, dus wees er op tijd bij.

Encore une question qui vous trotte dans la tête ?
Vous pouvez la déposer ici — anonymement, sans aucun jugement.

DM TRAINING

SERVICE CLIENT

SUIVEZ-NOUS

Page d'accueil

Shop

À propos de nous

Politique de confidentialité

FAQ

Expéditions et retours

Guide des tailles

Contact

Facebook

Instagram

© 2021 by DM TRAINING

ABONNEZ-VOUS À NOTRE NEWSLETTER ET RECEVEZ VOTRE GUIDE DM PERSONNALISÉ

Votre tenue idéale arrive.
Votre guide personnalisé vous attend par e-mail – prenez votre temps, ressentez ce qui vous convient.

bottom of page